Jullie weten hoe dol ik ben op efficiënt werken. Daarnaast vind ik het super belangrijk dat iedereen happy op zijn werk zit. Werken moet fijn en leuk zijn. Het is belangrijk dat de werkdruk niet te hoog is, mensen doen wat ze leuk vinden, er goede samenwerkingen zijn...
Efficiënt werken
Ik kan niet meer zonder Trello, eindelijk weer rust en overzicht!
Ik ben dol op efficiënt werken en deel zo nu en dan tips hierover. Trello is zo'n tip die ik gewoon met jullie moet delen. Trello is een online systeem waarmee je echt van alles kunt. Het is super handig als samenwerkingssysteem voor projectteams of je kan Trello...
8 tips voor een succesvolle samenwerking met je secretaresse / assistent!
Nog steeds de perfecte assistent/secretaresse niet gevonden? Gaat er teveel mis en heb je nog steeds de neiging om teveel zelf te willen doen? Ik schreef eerder al een blog over efficiënter werken door onder anderen te delegeren. Nu deel ik tips om te zorgen voor een...
Tips: Hoe pak je een overvolle mailbox aan?
Een overvolle mailbox is zo vervelend. Helemaal wanneer je terug komt van vakantie. Je wil je vakantie zenheid nog even lekker vasthouden, maar hoe doe je dit wanneer je mailbox meer dan 300 nieuwe mail aan geeft. Je krijgt stress en wil deze mail zo snel mogelijk weg...
Back on track – 5 tips voor een succesvolle (persoonlijke) brainstorm!
Ken je dat gevoel dat je even vast zit? Dat je hoofd alle kanten op gaat en je focus verliest? Afgelopen weekend was ik in Londen op visite bij een vriendin die daar tijdelijk woont en werkt. Het was ontzettend inspirerend. Ik heb zoveel nieuwe ideeën gekregen en een...
Durf efficiënter te werken door o.a. te delegeren!
De afgelopen jaren heb ik het zoveel zien gebeuren; te weinig delegeren en alles zelf willen doen. Dit is zo ontzettend zonde want het kost teveel tijd. Tijd die je niet aan andere zaken kunt besteden. Ik zeg altijd ''een directeur moet aan zijn bedrijf...